Thursday, April 19, 2012

NAPRAVI MI DETE

I don’t often get the opportunity to write about new Slovenian bands, even though I’m constantly on the lookout for them. So I’m really really excited about seeing Napravi Mi Dete play for the first time tonight at Safari. They combine a series of things I have a soft spot for in music: weirdness, enthusiasm, originality, synths, guitars, drum machines. And they’re good at it. And they hate mountains, just like me.


Čeprav poskušam imeti ves čas odprte oči za nove zanimive slovenske bende, imam le malokrat priložnost pisati o njih. Zato sem precej na trnih, ker bom prvič videl live nastop Napravi Mi Dete nocoj na Safariju. Bend namreč poseduje kar nekaj stvari, ki me pri glasbi privlači: originalnost, entuziazem, čudaštvo, igrivost, sinte, kitare in ritem mašine. In vse to jim gre dobro od rok. In sovražijo gore, prav tako kot jaz.




If you don't know what to expect from them live after seeing the videos, don't worry, neither do I. But if you're curious then come check them out tonight in Gromka!


Če po ogledu videov niste ravno prepričani, kaj od njih pričakovati v živo, vas lahko potolažim, da tudi sam nimam pojma. Me pa zelo zanima. Pridite pogledat v Gromko!


LiVe:

Napravi mi dete
"Verjetno najbolj posrečeno mutirani muzikalni stvor zahodno od Tokia."
DjS:
Mr.Gucci (Smetnjak) (www.soundcloud.com/mr_gucci)

VisualS:
Koala™(Trajna) (www.eurocrem.co.cc)

Gromka. 19.4.2012. ob 22:30
Vstopnina: 3evre


No comments:

Post a Comment